Summer

Sitter och lyssnar på en låt som heter summer, därav rubriken. Annars är det ju allt annat än sommar ute. Det var fint när jag gick till jobbet imorse, sen har jag bara varit inne. När jag gick hem vid sex så stod jag bara och glodde .. Trodde inte det var sant haha, världens storm och två dm snö. Tog ett bra tag att ta mig hem, gick förbi pizzerian för älskling bjöd på kebabsallad. Åt den och la mig i soffan och ligger kvar där än. Känner mig inte riktigt pigg, kan vara vädret som gör det! Nu vart det ett helt inlägg om väder, hoppas ni tycker det är kul.. Haha. Orkar inte med mig själv ibland, två jobbdagar kvar innan det blir en lugn helg med folkrace!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback