safe and sound

Mår faktiskt lite bättre idag, och det känns skönt att det går åt rätt håll. Att jobba igår, även fast det bara var fem timmar, var nåt av det värsta jag varit med om. När jag kom hem vid halv tio så totaldäckade jag. Idag när jag vaknade så kändes det lite bättre som sagt, tryckte i mig ett glas te och då kändes det också bättre. Ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig för att sen möta Felicia och åka till Kista. Ska kika på lite grejer, blir väll eventuellt en middag där också. Även fast jag borde vara hemma och vila då jag bara är ledig idag denna vecka, men jag är alldeles för rastlös för att göra det, ut och få lite frisk luft kan ju inte skada. Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback