Poor you

Haha stackars er som tittar in här varje dag och inte får något från mig. Men jag jobbar ärligt talat ärslet av mig. Och när jag väl är ledig så tar jag verkligen vara på varje minut. Det blir inte många minuter framför datan varje dag och därför har bloggen kommit lite åt sidan. Idag och igår jobbade jag 22 timmar sammanlagt så är helt jävla slut. Ska jobba helg på det också och är ensam hela helgen och jag hatar verkligen det. Hatar känslan av att känna sig ensam.. Bara kriga sig igenom detta och nästa vecka, sen blir det roligheter och london! Bara vara positiv nu. Ska försöka ge er lite bättre bloggning, saknar det faktiskt, att bara släppa lös sin kreativitet.

Detta är min nya favoritkombo för dom som bryr sig, såå sjukt goda båda två, knarkar det på jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback