10 confessions

1. Jag har sjukt dåligt självförtroende då jag blev mobbad från 6an-9an. Detta har även påverkat jätte mycket saker med min personlighet/mitt liv idag, men det kan jag ta i ett helt inlägg en annan gång ..
2. Jag älskar mat, dock äter jag väldigt sällan under en dag, är nog därför jag aldrig går upp i vikt även fast jag äter massa skräp. Jag har sjukt bra ämnesomsättning också, utan den skulle jag lätt väga 100+ haha ..
3. Allt jag vill är att vara vacker, kan vara så sjukt avundsjuk på vackra tjejer så jag får typ panik..
4. Ingen i min släkt eller min familj vet om att jag blev mobbad, även fast det var grovt och höll på så lång tid.
5. Det beror på att jag hatar att prata känslor, jag håller hellre saker inom mig än att prata ut om det. Mår därför rätt dåligt för mig själv i vissa perioder, och pratar inte ofta ut om det. Har alltid varit så.
6. Jag är konflikträdd och otroligt rädd för att förlora personer jag älskar.
7. Jag är nog världens sämsta människa på att hålla i pengar, är grovt shopoholic, går knappt att stänga mina garderober .. Är dock samtidigt väldigt duktig på att sälja gamla saker på tradera osv.
8. Innan jag blev tillsammans med min pojkvän så var jag så kär i honom så jag kunde sitta hemma och gråta hur mycket som helst för att jag aldrig skulle få honom. Nu, 2 år och 5 månader senare så förstår jag fortfarande inte att det är han som är min, jag ser det som en dröm varje dag och det får mig att le av bara tanken.
9. Jag vill verkligen vara gravid och ha barn, bara för jag tycker det är så sjukt mysigt! Dock vet jag att jag är alldeles för ung och inte redo så det kommer dröja!
10. Min största dröm har alltid varit att ha en stor blogg och kunna leva på bloggen. Världens roligaste jobb ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback