Strangers

Åh tycker så synd om er som kikar in här varje dag och inte får något från mig .. Ska verkligen försöka ta tag i bloggandet. Men är så mycket just nu så prio ett är inte direkt bloggen! Först så har vi folkracen, säsongen har börjat på riktigt och jag har dåligt med bilar. Samtidigt som jag vill köra så mycket som det bara går. Försöker få ihop det och är i garaget alltid när jag har en stund över. Jobbet är lika krävande som vanligt, har sagt ifrån nu i maj för att tänka på mig själv och prioritera lite annat. Efter att ha jobbat ihjäl mig i ett halvår nu och sagt ja till varenda pass så tänker jag lite annorlunda. Så nu jobbar jag knappt någon helg i maj, bara nu i helgen. Ska bli så skönt dock är det folkrace varje helg så blir väll inte så lugnt ändå haha. Sen håller jag även på att ta körkort nu, äntligen typ.. Valde dock att börja på sämsta tänkbara tiden då det är mycket med allt annat nu men försöker få ihop det ändå. Längtar till vecka 28 och 29 då jag har semester. Ska bli så skönt att koppla av.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback