Sunny sunday

Igår vart en lång dag. Gick upp halv fem på morgonen och åkte iväg till Eskilstuna, tävlingen började bra då jag vann första heatet men sen gick det bara utför. Kom hem vid halv tio och duschade och fixade mig, meningen var att jag skulle ut men när jag var klar så satt jag bara i min soffa och kunde inte hålla ögonen öppna. Fem minuter senare låg jag i min säng och sov ungefär. Sov som en stock hela natten och det var det bästa jag gjort. Vaknade helt utvilad och pigg av att solen sken in. Annars så har jag bara varit ut till morbror och myst lite med kusin, sitter nu i soffan och äter godis och bara tar det lugnt. Har en jobbig vecka framför mig så bara njuta av dagen. Längtar till min pojkvän kommer hem så ska vi kolla på film och äta pizza bara. Hoppas ni haft en bra helg!

Slänger upp en bild på mig och min lilla älskling<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback