Tisdag 25 mars

Hej kära ni, idag vill jag dö. Jag vaknade igår morse av att jag var lite förkyld. Brukar vara det rätt ofta så är inget jag direkt tänkte på, men desto längre jag jobbade under dagen så blev det värre. Kom hem och la mig direkt och däckade, vilket resluterade i att jag sov 12 timmar och trodde jag skulle må bättre. Men icke, vaknade imorse och hade så ont i halsen så kändes som taggtråd i hela halsen. Det har bara blivit värre under dagen och jag har även jätte ont i öronen/huvudet. Känns alltså som att jag har öroninflammation,halsfluss och förkylning på samma gång och det är allt annat än kul. Speciellt när man måste jobba sina tider nu för det är kaos på jobbet. Så är bara hålla i och kämpa. Hoppas ni har det bättre än mig iallafall, puss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback