lovely you

Hej på er igeen, äntligen är jag långledig från jobbet! Fem dagar nu ska jag bara njuuuta. Först så blir det folkracetävling imorgon som jag är sjukt taggad inför! På söndag blir det bara att njuta och ta det lugnt samt packa väskan för på söndag natt/måndag morgon åker vi till Londoon! Äntligen säger jag bara! Blir där till tisdagen och shoppar loss och sen på onsdagen ska jag bara vila och ta hand om mig själv innan jag börja jobba igen. Jobbar hela påsken så det suger ju men blir bra med pengar. Nu ska jag verkligen försöka hålla liv i bloggen, vill ju faktiskt det! Älskar att blogga och blir ledsen när jag inte har tid för den, ha det bra fina ni!

Mina nya jeans som jag är döförälskad i, perfektion!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback