Måndag 17 mars

Hej på er, kändes rent ut sagt skit att vakna upp till snö kan jag ju säga. Men nu skiner solen iallafall så hoppas den försvinner lika fort som den kom. Gick upp rätt tidigt imorse och gick ner och handlade frukost, sen drog jag på gymkläderna och var på gymmet en timme. Körde fokus på mage samt lite armar. Och jag har redan så ont i magen så jag inte ens kan skratta eller resa mig normalt haha. Längtar till den träningsvärken imorgon! Sen gick jag till mami ett tag och nu kom jag precis hem och har duschat. Ska snart ner till solariumet och lägga mig en kvart sen blir det hem och laga middag, blir kycklingfile med sallad och currysås ikväll. Ett försök på nyttigare liv.

Bild från gymmet samt en bar jag åt på vägen hem, var inte riktigt en höjdare för er som undrar hehe.
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback