Friday feels like monday

Tror inte många fattar min rubrik, men så känner jag just nu. Ligger helt själv i soffan och har ångest för jag tryckt i mig en stor tallrik fruktsallad (ångest för att äta frukt, onormal). Jobbar hela helgen så det känns typ som måndag idag eller nåt. Sjukt jobbigt då jag är galet taggad på att dra ut och festa. Men ingen i min närhet har samma känsla haha och dra ut själv känns ju inte så aktuellt! Så ligger här och känner mig så jävla ensam, hatar verkligen den känslan. Min käre boyfriend är hos en kompis och kommer väll hem inatt eller nåt. Nu babblar jag bara massa strunt, sova så man orkar upp imorgon kanske! Puss på er finingar.

Ps. Nu svarade precis gud på mina böner, blir ner på harrys och ta ett glas vin med felicia & evelina, yey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback