Feeling weird

Förlåt för så kass update, har verkligen jobbat som en idiot. Och all min lediga tid så har jag varit i garaget eller gjort annat nödvändigt. På lördag blir det årets första tävling och jag är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men det ska nog bli bra, längtar så mycket och är så glad att säsongen har satt igång! Folkrace är verkligen mitt liv. Annars så ja, jag jobbar som ett djur som sagt, solen sken idag och det kom nya vårkläder på jobbet så vårkänslor kan man minst sagt säga att jag har! Har inte så myckt mer att uppdatera om, får nog skriva mer efter tävlingen på lördag! Slänger upp en bild jag tog idag, underbart att få ha solglasögon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback