Vi vägrar gå hem

Hej darlings, meningen var att jag skulle vara hemma idag och blogga massor åt er. Även för första gången på länge skulle jag få vara ledig, få sova ut, njuta av att inte vara på jobbet, det gick sådär när mobilen ringde nio imorse och dom vill att man kommer in och jobbar. Får tänka att cash is king helt enkelt, jobbar imorgon också men torsdag ska jag tusan va ledig. Då ska jag träffa finaste Johanna också! Ville bara kika in och skriva nåt iallafall, längtar som en took till helgen! Hoppas ni alla får en bra dag iallafall! Puss på er 
 
Såhär ser jag ut idag, coolt va?



Kommentarer
Postat av: Clara Ringqvist

Tack fina du! Jag har en tång från HB Nordica som är jättebra!

2014-01-07 @ 23:51:24
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback