Tankarna flyger runt

Jag har börjat tänka mer och mer på saker på senaste, på saker jag både vill tänka på och inte vill tänka på. Jag tänker lite på livet, på min situation, på jobb, på framtid, på allt egentligen. Har en tanke som jag haft sedan juldagen som bara finns där i bakhuvudet och den vill inte försvinna. Den är riktigt jobbig och förstör det mesta, just för att jag vet att jag aldrig kommer få nåt svar på frågorna jag har i mitt huvud. Tror också jag har börjat tänka mycket sen jag fick jobb, jag har träffat mycket olika människor och umgås med andra än vad jag gjort innan. Vilket känns grymt såklart, men jag tror verkligheten börjar komma ikapp, ungefär som att jag börjar förstå att jag är vuxen nu haha. Allt låter så konstigt för er som inte förstår, men i mitt huvud är det inte så klart heller, det är suddigt just nu och jag hoppas att det löser sig snart. Stor eloge till mina fina vänner och min bästa familj som alltid finns där no mather what, utan er vet jag inte vad jag skulle göra faktiskt, jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback