It's confusing

Hej kära vänner, har njutit av en ledig helg! I fredags var jag och Felicia duktiga och gick inte ut faktiskt utan vi möttes upp när jag slutat jobbet för att åka till Kista och gå på bio! Vi såg hundraåringen och den var bra faktiskt. I lördags så färgade jag först håret, eller slingade bara bort min utväxt och sen mötte upp Felicia igen för att kolla på när hon solade solarium haha. Sen vart det Kista igen för att shoppa. Fick med mig ett par nya jeansleggings bara. Sen hem, fixa sig och så drog vi ut. Var jätte mycket folk ute som man inte träffat på jätte länge så det var superkul! Hade en grym kväll och kom hem fyra inatt. Idag blev det donken och nu sitter jag i soffan helt död, inte bakis som tur är men bara trött och seg. Bara tagga jobb nu i fem dagar, jobbar stängning/öppning varannan dag så kommer minst sagt vara seg.. Imorgon är det 09:45-19:00 som gäller och jag vill bara dö, tur jag har världens bästa jobb så det gör inget! Hoppas ni alla haft en grym helg, massa pussar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback