Todays

Dagens frukost, vet inte om ni tycker detta är intressant eller ej, men det är bra för mig att lägga upp det.

Godmorgon! Ställde klockan på min lediga dag, hatar att behöva göra det men var tvungen. Fick sova till tio iallafall och nu har jag nyss ätit frukost. Mango,apelsiner,en banan,en skål med mina älskade flingor samt ett glas isvatten. Älskar seriöst apelsin, skulle kunna leva på det, finns inget godare! Nu ska jag fixa lite grejer här hemma och sen springa lite ärenden. Hämta ut mina air force bland annat! Sen ska jag nog möta Felicia för att boka London resan och senare idag blir det att träffa Johanna i stan för en date. Hoppas ni alla får en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback