Spring feelings

Hej finisar! Hur underbart väder har det inte varit idag då? Kändes så sjukt härligt att få se solen igen, känns som det var ett tag sen nu. Vaknade av mig själv rätt tidigt vilket var skönt, gick till mamma en stund och hämtade lite paket. Var bland annat en sminkborste från Real techniques som jag kollat på länge, längtar till att få prova den imorgon! Sen så mötte jag Felicia och så har vi åkt runt halva stockholm känns det som haha. Fick med mig en tröja och ett linne sen åt vi även donken. Gäller att passa på nu innan mitt nyttiga liv börjar haha. Nejmen det har varit en riktigt bra dag! Kan inte fatta att jag är ledig imorgon också, lycka. Måste laga mat nu innan älsklingen kommer hem, slänger upp lite bilder från idag! Älskade vårkänslor.

  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback