Mot nyare tider

Hej vänner. Jag kom precis hem och har städat undan lite i lägenheten, älskar den känslan med rent och fräscht. Ska göra samma sak med mig alldeles strax. Jobbade ju igår som sagt och det var en riktig kaosdag men det var ändå kul! Höll på att svimma några gånger i ruschen men så är det! Efter jobbet åkte jag ju direkt hem till Jenny där det bjöds på tacos, suupergott efter en lång jobbdag. Sen så vart det massa tjejsnack, koll på folkracefilmer från alla år samt god dricka och massa godis haha. Fyra inatt var vi klara med filmtittandet och då kändes det inte så lockande att åka hem så däckade på hennes soffa. Fick skjuts hem imorse och ja resten vet ni ju. Sitter här nu med gårdagens smink och är allmänt sliten, så en lååång dusch på det sen ska jag hem till mamma och kolla på matchen! OS guld till sverige tack!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback