I want more

Hej och förlåt igen, tycker inte det är kul att ha en blogg när jag inte kan skriva minst ett inlägg per dag. Jag vill ha mer läsare, bättre bilder, inga mobilinlägg, mer respons .. Ja jag vill så mycket men känner att jag inte har tid, jag jobbar oftast till åtta på kvällen och innan jag är hemma och har ätit middag så är klockan halv tio-tio och sen är det bara att lägga sig igen för att gå upp och jobba igen. Imorgon är jag iallafall ledig, så några inlägg ska det nog bli! Hoppas ni alla haft en fin dag iallafall, stor puss.

Slänger upp en gammal bild på mig och Josefine bara för att vi bokade en snowboard resa igår! Tagga.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maolion

Härlig bild :D

2014-02-06 @ 12:44:54
URL: http://maolions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback