breakfast

Såhär börjar jag min morgon. Börjar inte förns klockan tre idag, drömsenario en måndagsmorgon! Så jag sov ut så länge jag kunde, vaknade av mig själv tidigt flera gånger men tvingade mig att somna om haha. Tillslut vaknade jag tio av att mobilen ringde från nån dold jäkel och då var det bara att gå upp haha. Sprang ner till Ica och köpte lite frukost då kylskåpet ekade tomt och detta är resultatet. Idag börjar jag ju mitt nya nyttigare jag och det här kommer nog vara min standard frukost framöver. Förutom vitamin well varje dag haha blir lite dyrt, men unnade mig en sån idag. Var en grym frukost iallafall, man känner sig bara pigg och taggad på dagen! Så glad att jag äntligen lärt mig äta frukost, förut ville jag bara kräkas på morgonen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback