I don't feel good

Bloggen kommer lida denna vecka då jag jobbar som en galning. Jag mår inte alls bra av det, skulle egentligen varit ledig idag men slutade med att jag jobbade 9.45-19:00 och imorgon skulle jag börja klockan två, skönt med sovmorgon tänkte jag men nej, då ska jag va där elva istället.. Nej ni förstår, så ser hela veckan ut och jag ser så sliten ut så jag skäms. Bara två dagar kvar nu iallafall och jag hoppas det går fort. I helgen åker jag till dalarna för att hälsa på min pojkväns familj och oj vad jag saknat dom. Längtar så mycket! Inte träffat dom på nästan ett halvår, riktigt skäms.. Men har blivit så, jobbar ju nästan varje helg. Men nu tröttbabblar jag bara, sova nu så jag kommer upp imorgon. Slänger upp två kassa bilder på hur jag såg ut idag, puss.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback