summer for real

Heeej kompisar! Hur glad när man tittade ut imorse och knappt nån snö är kvar?! Solen skiner och klarblå himmel, yeey! Idag så ska jag bara åka och öppna på jobbet strax! Jobbar bara några timmar, slutar ett, sen så ska jag in till stan och möta mamma som är där och drar ut en tand stackarn. Sen åker vi nog hem och sen ska det bara förberedas inför imorgon! Helt sjukt att jag ska köra imorgon, blev så sista minuten allt och det gick så fort, har inte hunnit förbereda mig liksom! Kommer nog blir hur bra som helst, så taggad på detta väder! Puss på er

Bild på mina nya naglar jag satt och pillade med igår.
 

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så fina naglar :)

2014-03-23 @ 16:35:57
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback