You disgust me

Mobbningen har tagits till en ny nivå, folk får dagligen höra hur patetiska och äckliga dom är,
internetmobbningen är högre än någonsin, man kan ju vara anonym och vräka ur sig vad som helst,
jag äcklas av att se vad människor kan göra mot andra, varför? Jag vet själv, jag har gått igenom det själv,
Jag vet hur ont det gör, jag vet hur man bara vill dö, jag förstår inte, hur kan man göra så mot en annan människa?
Trycka ner någon tills den ligger på botten, och ändå fortsätta när man ser hur dåligt den mår.
Hur kan man kasta ur sig orden "Jag hoppas du dör" och mena det? Hur kan man hata någon som inte gjort nåt mot en?
Hur kan man förtjäna att dö för att nån tycker man är ful? Hur många har inte tagit sitt liv pga detta?
Folk skrämmer mig och jag skäms över att vara medmänniska.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback