A new year

Inte bloggat på länge som vanligt, har haft lite fullt upp. Jobbat och firat jul och nyår och gud vet allt. Ligger just nu i min soffa superbakis.. Det ända jag gjort idag var att gå och träffa Felicia och Evelina för att äta pizza haha. Sen har jag städat upp lite från igår. Mitt nyår vart sådär, grym början på kvällen som sen fuckade såfort klockan blev tolv. Men vi försökte göra det bästa av situationen som gick sådär. Hade iallafall rätt kul , saknade min pojkvän runt tolv bara. Längtar tills han kommer hem idag, blir mys för fulla muggar. Nu ska jag väll städa klart lägenheten och sen lägga mig och sova en stund tror jag, har blivit jätte förkyld, blir så när man dricker alkohol och är ute sent på nätterna när man redan är sjuk menmen! Man lever bara en gång haha , hoppas ni hade en fin dag igår och jag önskar er ett underbart 2014.

Har lite bildbrist så blir en jätte dålig bild på mig och min älskling från den natten vi blev tillsammans<3
 

Kommentarer
Postat av: liborius

åh krya på dig!

2014-01-01 @ 23:02:42
URL: http://liborius.se
Postat av: Amanda

Krya på dig !

2014-01-02 @ 12:30:37
URL: http://Aamandasphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback