You don't love me like you used to

Hej finisar, bloggade inte igår för jag fick någon sinnesjuk förkylning/sjukdom + att jag jobbade hela dagen på det. Gick runt på jobbet med halsont,hosta,magkatarr och feber på det! Mådde så värdelöst dåligt men ingen kunde jobba åt mig så det var bara att stå ut till 8 på kvällen. När jag kom hem vid nio så totaldäckade jag efter att ha tryckt i mig massa tabletter och skakat i 20 minuter av feberfrossa. När jag vaknade imorse mådde jag konstigt nog bättre och har kämpat igenom mig ännu en dag med stänging på jobbet. Imorgon jobbar jag bara 15-19 tack och lov och sen är jag ledig i två dagar. Ska njuta då och bara vila, har verkligen inte tid att bli sjuk. Hoppas allt är bra med er och jag lovar bättre uppdatering de närmsta dagarna!

Sjukt sugen på att träna och äta nyttigt idag,så slänger upp lite fitspo!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback