New in : Lee stafford poker straight

I måndags beställde jag ett paket från eleven.se med massa roligt i och jag tänkte dela upp alla saker i olika inlägg så ni inte får se allt på en gång. Det här var iallafall ett kit jag köpte. Den i mitten är ett värmeskydd som jag använt i över två år tror jag. Skulle aldrig byta ut till nåt annat, den här är bäst! Min var slut så jag behövde en ny, då vart jag överlycklig över att hitta detta kit för bara 149:- när endast värmeskyddet kostar ca 80:-. De andra två flaskorna är ett torrschampo, tror inte det är så bra så jag kommer byta ut mitt älskade batiste men det visar sig! Sen den andra mina vänner .. Om den funkar, vilket jag ber till gud att den gör haha, så kommer jag vara frälst. Vi vet väll alla hur det är att stå och platta och fixa håret hur länge som helst för att sedan gå ut i fukten och dina naturliga lockar kommer tillbaka samt att det blir helt frissigt? Den här ska göra så att håret stannar platt och motverka friss. Jag älskar den redan haha. Känns ju annars som man bara slösar tid på att stå och fixa håret? Lovar att berätta hur den funkade när jag testat! Här hittar ni detta kit!

 

Kommentarer
Postat av: Elinore

Men åå låter jätte bra ju! :D Rosa också <3

2013-11-22 @ 12:27:23
URL: http://elinorejarlehag.com/
Postat av: Linnea

den sista produkten låter helt underbar!

2013-11-22 @ 13:44:04
URL: http://linnealjungss.blogg.se
Postat av: Wilma och Ellen

Åhhh du har ju redan sååå himla fint hår!! du behövs inte sådant darling

2013-11-29 @ 19:49:56
URL: http://nattstad.se/lnww

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback